<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri de Dragoste

Status1: Alfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine

Status2: Iti doresc sa mergi pe un drum numit VIATA, sa te impiedici de un ciob numit NORAC, sa cazi intr-o prapastie numita FERICIRE, si ca culegi o floare numita IUBIRE!

Status3: Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa

Status4: Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea

Status5: Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste minunatul decor al prieteniei sincere, chiar daca scena a luat sfarsit

Status6: In lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu iubirea mea

Status7: Daca inima te lasa la mine sa te gandesti trimite-mi macar un msg ca sa vad ca ma iubesti

Status8: Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc

Status9: De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic

Niciun comentariu: