<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri de Dragoste 3

Status1: Dragostea se naste din priviri,creste pe buze si moare in lacrimi !

Status2: Ori e alba, ori e neagra… inima mea mereu se-ntreaba….. daca am facut bine cand m-am indragostit de tine…

Status3: Iubirea inseamna sa dai cuiva sansa sa te distruga si sa ai incredere ca nu o va face…

Status4: Dragostea este ca atunci cand nu vrei sa dormi pentru ca realitatea este cel mai frumos vis…

Status5: Dragostea e ca vopseaua unei masini..se obtine treptata, din mai multe straturi iar dupa ce este aplicat si lacul se gaseaste cineva care sa o zgarie….

Status6: Aseamenea unui zambet se ascunde mii de lacrimi…

Status7: Dragostea este singurul joc care se joaca in 2 si ambii casiga…

Status8: In lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu… aceea esti tu….. iubirea mea !

Status9: Gura ta alaturi de a mea se transforma intr-un sarut! Un sarut
de-al tau e un vis , un vis pe care eu il iubesc! Te iubesc si te voi
iubi mereu , iubirea mea , dulcea mea iubire…

Status10: Nu te speria!Sunt la spital!m Mi-au gasit ceva la inimaFii fara grija, operatzia nu a reusit.Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo vei ramane mereu!

Status11: Probabil poza mea din rama mi-ar sopti :”stii nu esti ce-mi doreams a fii

Status12: Nu stii ce greu imi v-a fii…. daca ai sa pleci si nu o sa mai vii…

Status13: Undeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa…

Status14: Pentru tine dragostea a fost o gluma.. si ai trait cu mine numai in minciuna…

Niciun comentariu: