<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri de Despartire

Status1: Din toate curvele pe care le-am f==ut si am stat cu ele si am tinut la ele, pe tine te-am iubit cel mai mult fah nenorocita dracului!

Status2: "Poate k pt. lume esti doar o singura persoana, dar pt. o anumita persoana esti intreaga lume."

Status3: vreau sa te vad cum cazi tipand cu toata gura, iar eu de la balcon iti fac adio cu mana

Status4: It's ok, i got lost on the way but i'm a supergirl..and supergirls don't cry.

Status5: Dear God, make me a bird, so i can shit on everyone!

Status6: Am intalnit un inGer, mi-a soptit spErante, l-am privit Orbind, m-a atins visand, l-am parasit plangand...

Status7: Mult mai multi barbati si-ar parasi nevastele, daca ar stii sa isi faca bagajele

Status8: Nu merita sa plangi pt nimeni!Iar cel care merita, nu te va face sa plangi!!! Pe draq

Status9: nu exista durere mai umilitoare pentru sufletul unei femei decat aceea de a se fi daruit intreaga, trup si suflet, unui barbat nedem de iubirea ei

Status10: Ocaziile nu sunt pierdute, altcineva le va lua pe cele pe care tu le-ai omis

Status11: Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba ... te-am pierdut pe tine ...

Niciun comentariu: